Hello world!

Welkom allemaal.

Dit is mijn eerste blog en het is wel zo leuk voor jullie als ik mij eerst even voor zal stellen.
Mijn naam is Debby, zoals jullie al gezien hebben in de titel. Op dit moment ben ik 22 jaar oud en woon ik in Haarlem.
De afgelopen 4 jaar heeft mijn leven in het teken gestaan van mijn studie, nu ben ik 4e-jaars Media en Entertainment Management student en ga ik in februari beginnen aan mijn scriptie. Doordat ik een grote affiniteit heb met theater en marketing, ga ik in deze richting afstuderen.
Toch wilde ik naast mijn studie ook nog wat anders doen met mijn creativiteit. Hierdoor heb ik gekozen om een blog te starten en allemaal interessant aspecten van mijn leven te laten zien.
In deze blog zal het gaan over theater,  dingen die ik doe met mijn vriend, DIY tutorials en nog veel meer leuke dingen.  Het gaat over dingen die mij blij maken en waar ik gelukkig van word.

Natuurlijk kunnen jullie altijd reacties achter laten en vragen stellen en ik zal ze met alle liefde beantwoorden.

Groetjes en veel lees plezier,

Debby

Geef een reactie

