Minor cultureel ondernemerschap!

Hoi allemaal,

Hier even een korte blog over mijn doen en laten van de laatste tijd.
De afgelopen weken ben ik erg druk geweest met school. Op dit moment volg in de laatste lessen van mijn school carrière en deze lessen gaan over cultureel ondernemerschap.
De minor die ik op dit moment volg heet dan ook zo. Deze minor had ik gekozen omdat ik affiniteit heb met theater, dit heb ik al eens vermeld in mijn eerste blog.
Nu vragen jullie je vast af wat ik met deze minor allemaal moet doen. Het doel van de minor is het opzetten van een voorstelling of festival. Wij hebben met de groep gekozen voor een muziek theatervoorstelling. De laatste paar weken hebben wij voor deze voorstelling een concept bedacht en dit uitgewerkt, nu dit concept is uitgewerkt moeten wij subsidie aanvragen maken en sponsoren benaderen. Dit hele project is wel fictief, het benaderen van fondsen en sponsoren is dus niet mogelijk.
Aan het einde van de periode is het de bedoeling om een sponsorpitch te houden en een subsidiegesprek te voeren, de voorstelling moet verkocht worden.

Naast deze minor moet ik ook nog een onderzoeksaanvraag maken voor mijn afstuderen. Ik ga afstuderen bij Toneelschuur producties in Haarlem en hiervoor zal ik uiteindelijk een adviesrapport schrijven.

Dit was mijn doen en laten voor nu!

Naast school heb ik ook nog mijn privé leven natuurlijk, maar hier zal ik snel wat meer over vertellen. Als er vragen zijn, stel ze gerust. Ik vind het alleen maar leuk om ze te beantwoorden.

Groetjes,

Debby

Plaats een reactie