Kerst 2012!

Het is bijna zover, de mooiste feestdagen van het jaar komen er weer aan. Kerst en oud & nieuw staan weer om de hoek. Op dit moment zijn wij (ik en mijn vriend) nog druk bezig met het schrijven van de kerstkaarten, maar dinsdag is het alweer eerste kerstdag. Bij ons is de hele kerstvakantie alweer vol gepland, behalve leuke dagen moet er ook gewerkt worden.

kerst

Wij hebben op de planning staan:
Naar Enschede (Serious Request 3FM)
De winter Efteling
Kerst bij de ouders van mijn vriend en kerst bij mijn familie.
Oud & nieuw in het Patronaat, Haarlem
Ik moet nog aan mijn onderzoeksvoorstel werken, voor het afstuderen.

Wat zijn jullie plannen tot nu toe voor de vakantie en hebben jullie nog tips wat we kunnen doen? Laat het achter in een comment, ik ben heel benieuwd.

Groetjes Debby

Een gedachte over “Kerst 2012!

Geef een reactie

