Happy New Year!!

Yeah!!!! Het is alweer 2013!!

Dat betekent dat het jaar waarin ik afstudeer is begonnen, het jaar dat ik een fulltime baan moet gaan zoeken en het jaar waarin ik heel veel ga stressen.

Hopelijk heeft iedereen zijn vingers nog van het vuurwerk. Ik zelf heb een hele leuke avond gehad, met een groep van 20 man waren we het Patronaat in Haarlem wezen opzoeken. Maar voordat we hier heen gingen waren we eerst met ze alle bij mijn vriend thuis. Grote tent in de tuin, in de keuken de oliebollen en de drank en vergeet de muziek niet. Toen om 12 uur hebben we met ze alle afgeteld en heb ik mijn eerste nieuwjaarszoen gehad. Dit was voor het eerst dat ik met de feestdagen een vriend had en het bevalt mij heel erg goed.
Samen met mijn vriend hebben we onszelf voorgesteld dat we in het nieuwe jaar niet meer gaan snoepen doordeweeks en gezond gaan eten (geen junkfood meer).

Wat hebben jullie gedaan met oud en nieuw en hebben jullie nog goede voornemens voor 2013??

Groetjes Debby

Een gedachte over “Happy New Year!!

  1. Berdy zegt:

    Zo te lezen was het dus een geslaagd feest!
    Natuurlijk ga jij afstuderen daar heb ik het volste vertrouwen in “zeker als je genoeg tijd besteed aan dit belangrijke gedeelte van je hele schoolperiode”.
    Stressen is zonde van je tijd en energie VERTROUWEN hebben in je zelf is meer op zijn plaats.
    Deb GA ERVOOR !!!!!
    Oh ja (bloos) GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

Geef een reactie

