Afstuderen

Hoi hoi,

Het is alweer een tijdje terug dat ik een blog heb geschreven. De afgelopen tijd ben ik erg druk bezig geweest met school. Op dit moment ben ik nog bezig met het afronden van de minor Cultureel Ondernemerschap, maar vorige week moest ik mijn onderzoeksvoorstel van mijn afstuderen inleveren.

Het klinkt niet moeilijk, maar het is ongelofelijk veel werk en toch nog best ingewikkeld. In het eerste jaar van de opleiding hebben we een periode gehad waarbij we onderzoek moesten doen. Hier kregen we lessen over steekproeven en analyse methodes. Nu willen ze dat je dit ook nog toevoegt in het onderzoeksvoorstel, terwijl we dit al lang niet meer gehad hebben.
In dit verslag moest al het theoretisch kader beschreven worden, dit was het meeste werk van alles. Voor de theorie ben ik zelfs de bibliotheek ingedoken en heb me er na jaren weer ingeschreven.
Mijn onderzoek/scriptie zal gaan over branding en naamsbekendheid, het komende half jaar zal ik mij hier mee bezig houden voor Toneelschuur Producties in Haarlem.

Door het vele desk research dat ik zal verrichten zullen hier binnenkort ook artikelen over dit onderwerp verschijnen. Dit zullen artikelen zijn die ik interessant vind en die ik zal bespreken op deze blog.

Als jullie nog leuke en interessante artikelen tegen komen over branding, social media, profileren en naamsbekendheid genereren, dan zijn ze altijd welkom.

Groet Debby

Geef een reactie

