iPhone 5

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe telefoon. Twee jaar lang heb ik de Samsung Galaxy S1 gehad. Na een jaar begon hij al vast te lopen. Soms viel hij zomaar uit en de andere keer kon ik niet meer typen of bellen. De laatste dag van 2012 kon ik dan eindelijk een nieuwe telefoon uitkiezen. En ja hoor, het werd de iPhone 5.

Afbeelding Afbeelding

Een android toestel is heel anders dan een iPhone, in het begin is het hierdoor ook erg wennen. Doordat ik ook een iPod classic heb, had ik al een itunes account. Met behulp van dit account kon ik meteen beginnen met het downloaden van de apps. Wel moet ik hierbij zeggen dat ik alleen maar gratis apps download.

Op dit moment ben ik heel erg blij met mijn iPhone, hij is super snel en makkelijk. De apps werken goed en hij is heel stabiel. Hij is lichter en langer dan de 4S en Facetime is super. Een groot deel van mijn familie heeft namelijk een iPhone, heel handig dus en leuk ook.

Toen ik mijn iPhone had ben ik meteen op zoek gegaan naar leuke hoesjes. Waar ze geweldige en betaalbare hoesjes hebben is www.colorswitch.nl , hier heb ik ook een hoesje besteld uiteindelijk. En omdat ik gek ben op studs is het er ook 1 met studs geworden.

Afbeelding

Welke telefoon en wat voor hoesje hebben jullie en zijn jullie er tevreden mee? Laat het me weten in de reacties beneden, ben benieuwd.

Groetjes

Geef een reactie

