iPhone 5 hoesjes

Hier ben ik weer en deze keer met hoesjes voor de iPhone 5 (maar ook andere natuurlijk).
Sinds ik mijn iPhone heb ben ik iedere keer weer aan het kijken naar leuke hoesjes op internet. In de winkel zijn er nog niet veel te vinden, maar op het internet heb je er echt super veel. Ik heb 2 leuke sites gevonden waar ik onwijs leuke hoesjes opgevonden heb.

Hier een paar van mijn favoriete van www.zazzle.nl

Afbeelding

Galaxy hoesje

Afbeelding

Dit hoesje zegt het zelf al😛

Afbeelding

Nog een galaxy hoesje.

Afbeelding

Het ouderwetse bandje. Wie kent ze niet.

Afbeelding

Mijn nieuwe motto!

Afbeelding

En de telefoon met draaischijf.

Op zazzle hebben ze onwijs veel leuke hoesjes. Eigenlijk kon ik bijna de hele site er wel opzetten, maar dat zou een beetje te veel worden. Neem zelf een een kijkje op de website. Bovenaan is de link te vinden.

De volgende hoesjes komen van een andere site. Deze site heb ik al in mijn vorige blog genoemd. www.colorswitch.nl

Afbeelding

Deze heb ik al, zoals jullie voorbij hebben zien komen in mijn vorige blog.

Afbeelding

Vrolijke kleurtjes en een leuk druk printje

Afbeelding

En hier weer galaxy.

Zoals jullie zien ben ik op dit moment gek op galaxy items. Maar ze zijn nou eenmaal erg mooi, naar mijn mening. Wat voor hoesje hebben jullie en hebben jullie nog leuke tips voor sites?

Groetjes.

Geef een reactie

