iPhone apps

Hoi allemaal,

Inmiddels heb ik mijn iPhone 5 al 2 maanden en dit betekent dat ik al aardig wat nieuwe apps heb gedownload. De algemene apps staan er natuurlijk op, deze kan je er ook niet afhalen.

Ik heb al mijn apps onder verdeeld in verschillende mappen, anders zou mijn homescherm heel erg vol staan. Door het onder te verdelen in mappen is het ook makkelijker om ze op te zoeken.

Mijn homescherm ziet er al volgt uit.

2013-02-17 10.53.19

Hier staan de apps die ik het meeste gebruik. In de onderbalk staan telefoon, mijn mail (school en gewoon), safari (internet) en whatsapp natuurlijk.

Ondanks dat ik bijna niet meer SMS heb ik toch deze op het hoofdscherm laten staan. Mijn agenda die ik bijna niet gebruik, maar toch heb ik hem laten staan omdat ik deze wel wil gaan gebruiken.

Mijn foto’s en camera gebruik ik wel veel, hoe leuk is het dat je altijd en wanneer je maar wilt foto’s kan maken.

De andere apps zeggen het verder zelf al. Toch is dit niet alles, want het grootste deel van mijn apps heb ik verdeeld in verschillende groepen.

2013-02-17 10.53.27

De eerste groep heet Sociaal, hierin staan alle social media apps, maar ook de apps van verschillende blogs en foto websites. De app van deze website heb ik er natuurlijk ook in staan, zo kan ik op elk gewenst moment mijn statistieken bekijken.

2013-02-17 10.53.30

In het mapje Hulpapps staan vooral veel apps die er standaard op staan, deze apps gebruik ik niet veel, maar ze kunnen we altijd van pas komen. Je weet maar nooit.

2013-02-17 10.53.34

Ik heb zelfs voor school een apart mapje aangemaakt. Al moet ik er wel bijzeggen dat ik dropbox vooral gebruik voor het overzetten van foto’s. De foto’s van mijn telefoon worden via wifi heel makkelijk en snel op mijn computer gezet.

2013-02-17 10.53.37

Het mapje Amusement zegt het al. Deze apps gebruik ik voor mijn plezier, als ik zin heb om bijvoorbeeld foto’s te bewerken of om een leuke collage te maken.
Naast het homescherm heb ik ook nog een 2e scherm, hier staan apps die ik af en toe gebruik. Wel zijn ze belangrijk om te hebben.

2013-02-17 10.53.23

2013-02-17 10.53.42

In het mapje weinig staan de apps die ik zo goed als nooit gebruik, maar waarvan ik geen afstand wil of kan nemen. De Emoji app moet er op blijven staan wil ik leuke emoticons via whatsapp versturen. Marktplaats is handig, want ik heb hier een paar artikelen op staan die ik verkoop.

Dit waren al mijn apps. Hebben jullie nog leuke apps waarvan je denkt, die moet je echt hebben. Wel moet ik hierbij zeggen dat ik niet betaal voor de apps. Er zijn genoeg leuke gratis apps, dus waarom zou ik.

Ik hoor graag jullie leuke tips.

Groetjes Debby

Geef een reactie

