Eigen bedrijfje

Zoals ik al eerder in een blog heb geschreven wordt het steeds moeilijker om een baan te vinden na je studie. Ik heb dan ook meerdere reacties gekregen op mijn blog. Hier kreeg ik vooral tips, deze tips zijn allemaal handig. Na het lezen van deze tips ben ik ook na gaan denken. Het liefst wil ik na mijn studie een baan hebben waarbij ik nog verder kan leren, zoals een marketing assistent bij bijvoorbeeld een theater. In 1 tip stond dat ik eens moest nadenken over een eigen bedrijf of ZZP-er worden.

Een eigen bedrijfje lijkt mij wel wat. Maar waarin dan?
Ik ben pas echt mezelf als ik creatief mag zijn en de laatste paar weken ben ik vooral bezig met het maken van cupcakes. Ik heb zelfs 1 bestelling gehad van iemand. Maar toen ik ging zoeken op google naar cupcake bedrijfjes schrok ik wel. Er zijn al zo veel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar wat dan???

Het belangrijkste is dat ik ga afstuderen. Mijn onderzoeksvoorstel is eindelijk goed gekeurd. Dat betekent dat ik nu echt kan beginnen aan de laatste fase van mijn studie. Daarna moet ik op zoek naar een baan. Als ik eenmaal een baan heb, dan kan ik verder gaan zoeken.

Tips voor het zoeken van een baan of voor een bedrijfje hoor ik graag.

Geef een reactie

