Groenten en fruit van de markt

Toen ik nog in Haarlem woonde ging ik eigenlijk nooit naar de markt. In woonde in Haarlem-noord en om nou naar het centrum te fietsen met grote tassen vol groenten en fruit. Inmiddels woon ik al iets meer dan een maand in Krommenie en ik vind het zelfs leuk om naar de markt te gaan samen met mijn vriend. Op woensdag is er markt in Wormerveer en daar proberen we iedere week heen te gaan. Afgelopen woensdag waren we maar 15 euro kwijt en we hadden veel meegenomen. 6 stronken witlof, 500gr sperziebonen, een zak boerenkool, bakje rode bessen, 500gr blauwe bessen, 2 bakken aardbeien en 4 bakken bramen.

De laatste tijd zijn we gek op yoghurt ’s ochtends. Yoghurt met fruit, cruesli, chiazaad en lijnzaad. En het is nog super gezond ook. Afbeelding

Vanavond maak ik ouderwetse witlof met ham en kaas uit de oven. Als jullie nog lekkere recepten weten met de fruit en groenten we gehaald hebben, dan hoor ik het graag.

Een gedachte over “Groenten en fruit van de markt

Geef een reactie

