Online shoppen

Afbeelding

Iedereen koopt wel eens wat online. Vroeger was ik echt verslaafd aan hm.com. Ik merkte dat het geld eruit vloog en inmiddels doe ik het bijna niet meer. Als ik online shop is het als ik niet in de winkel kan vinden of ik moet het echt 100% geweldig vinden. 

Voordat ik iets online koop heb ik wel altijd een paar voorwaarden waar de website aan moet voldoen.

  1. Niet goed, geld terug. Ik heb er een hekel aan als je van webshops je geld niet terug krijgt als je iets retour stuurt. Ik ben iemand die niet vaak online winkelt en als ik dan iets anders moet uitzoeken wat ik eigenlijk niet leuk vind, dan gooi ik mijn geld weg.
  2. Snelle levering. Voordat ik iets bestel kijk ik altijd hoe snel iets geleverd kan worden. Het liefst heb ik iets zo snel mogelijk. Daarom hou ik ook van bol.com. Als je daar iets besteld voor 10 uur ’s avonds dan heb je het de dag erna al. Als ik zie dat iets minimaal een week duurt ben ik er meestal al klaar mee.
  3. IDEAL. Ik moet via ideal kunnen betalen. Als student ben ik niet in het bezit van een creditcard. Ik ben wel in het bezit van een Paypal account, maar geef mij maar ideal. Met ideal zie ik dat het meteen van mijn rekening af is en maak ik het zelf online over.

Ik heb natuurlijk ook een aantal favoriete webshops. Hier is een kort lijstje.

  • bol.com
  • hm.com
  • comegetfashion.com
  • Fashionchick.nl (geen webshop, maar is wel een verzamelplaats voor webshops)
  • vd.nl
  • asos.com (buitenlandse site, verzenden duurt iets langer)

Kopen jullie regelmatig iets online of willen jullie liever eerst kleren passen en het product vast kunnen houden? Wat is jullie favoriete webshop?

Geef een reactie

