KitchenAid

Afbeelding

Zoals jullie al gelezen hebben ben ik gek op bakken. Sinds ik samen woon met mijn vriend hebben wij een combimagnetron met hete lucht oven. In het begin moest ik erg aan de oven wennen. Het plateau draait rond, hierdoor moet de schaal wel goed passen. De schaal moet rond kunnen draaien anders wordt het baksel niet goed gebakken. Inmiddels weet ik hoe hij werkt en hij werkt echt super.
Inmiddels ben ik al 6 weken op dieet, hierdoor bak ik niet meer voor mezelf. Toch vindt ik het leuk om voor andere mensen te bakken. Mijn grootste wens op dit moment is het hebben van een kitchenaid, helaas is dat niet de wens van mijn portemonnee. Met een kitchenaid is het makkelijker om te bakken en alles te mixen. De stap om dan te gaan bakken is dan ook kleiner. In combinatie met de oven wordt in dan een heel gelukkig meisje. 

 

3 gedachtes over “KitchenAid

  1. Ik wil ook dolgraag de KitchenAid mixer. Hij is zó mooi en goed! Maar op ons appartement is er net niet genoeg plaats om zulk een groot ding ook nog eens weg te zetten (er staat al genoeg op het aanrecht). Bovendien hebben we een oventje dat iedere cake verpest😦

Geef een reactie

