Link

Adopteer een student campagne

Adopteer een student campagne

2b895f45e7d97b0d5b282501e245a31b

Een paar weken terug ben ik begonnen met een nieuw initiatief. Adopteer een student campagne is een manier om mezelf te promoten op een speciale manier. Ik ben bijna afgestudeerd en dan is de volgende stap om een baan te vinden. Met dit initiatief probeer ik op een leuke manier te laten zien wat ik kan, wat mijn vaardigheden en interesses zijn. Omdat het tegenwoordig steeds moeilijker wordt om op te vallen tussen alle CV’s bij een sollicitatie, moet je er op een speciale manier uitspringen.

Bekijk mijn initiatief via de bovenstaande link en zie zelf hoe je mij kan adopteren.

Geef een reactie

