De leukste kersttruien

De kerstdagen komen er weer bijna aan en dit jaar vier ik het niet in Nederland. Ik ga samen met mijn vriend naar Rome. Normaal koop ik ieder jaar een leuk jurkje, maar dit jaar niet. Dit jaar zal ik door Rome lopen met een lekkere warme trui.
Toen ik bij de Primark binnen liep zag ik heel veel truien met kerstprintjes. Behalve de Primark zijn er nog veel meer winkels die leuke en kitsch kersttruien verkopen. Daarom zet ik er hier een aantal voor jullie op een rijtje.

Primark Kersttruien 2013_2Primark trui met sneeuwpop €14,-

Lees verder om alle truien te kunnen zien.  

Primark Kersttruien 2013_2 (1)Primark trui €15,-

ROMWE – Christmas Cats Print Long-sleeved Sweatshirt – €29.76

image1xl

ASOS – Pop Boutique Snowflakes Knitted Christmas Jumper –  €32.44

image1xl (1)

ASOS – Sweatshirt with Santa is Real Glitter Christmas Print – €33.79

trui

H&M – Gebreide trui – €19,95

Dit waren een aantal voorbeelden van leuke kerst truien. Sommige zijn netjes en andere zijn gek, maar ze zijn allemaal betaalbaar en fun.

Geef een reactie

