OOTD: black and white

Tegenwoordig zie je op veel kleding websites allemaal slanke en dunne meiden. Door deze foto’s op bijvoorbeeld Lookbook.nu lijkt het net alsof alleen dunne meiden zich goed kunnen kleden. Ik geef toe, bij mij mogen er ook wel wat kilootjes af, maar ik wil laten zien dat je niet dun
hoeft te zijn om je leuk te kleden.
In deze outfit of the day (OOTD) wil ik laten zien hoe je als voller iemand ook leuke kleding kan dragen.

IMG_0206

 

Deze zwart witte outfit is uitermate geschikt voor een zonnige lentedag als vandaag. De blouse is lekker luchtig en de stof en het drukke printje zorgt er voor dat je geen vet rolletjes ziet. Het printje camoufleert alle onderdelen die je niet wilt laten zien.

 

IMG_0213

De zonnebril heb ik vorig jaar gekocht via asos.com De ronde glazen zijn dit jaar weer veel te zien in het modebeeld. Het metaal op de bovenste ronding van de bril zorgt voor een futuristische look, samen met het drukke printje van de blouse is dit een goede combinatie.

 

IMG_0194

Mijn nieuwe nike roshe run maken de hele look iets stoerder en sportiever. Deze sneakers zorgen ervoor dat je op wolken loopt. Doordat ze zwart/wit zijn passen ze onder iedere outfit. De zwarte skinny jeans zijn heerlijk stretchie. Zelfs als je wat zwaarder bent, net als ik, kan je nog steeds een skinny jeans dragen. Deze broek knuffelt mijn lichaam.

IMG_0193

 

Zonder tas kom ik nergens. Deze rugtas maakt de zwart/wit look helemaal af. Hij is perfect voor deze look.

De hele look is tot stand gekomen met het budget van een student. Alleen de nike roshe run zijn iets duurder, maar het is de aankoop waard.

Wat vinden jullie van deze look? En moet ik vaker een OOTD op lifeofdebby zetten?

Foto’s gemaakt door mijn vriendje!

 

Blouse:Primark / Skinny stretch jeans: Primark / Sneakers: Nike
Sunglasses: Asos.com / Bag: Primark

 

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Een gedachte over “OOTD: black and white

Geef een reactie

