OOTD: Daisies in the sun

Vandaag was het een heerlijke dag. De zon scheen, alleen stond er wel een klein windje. Het was een ideale dag om een outfit of the day op de foto te zetten. Bij heerlijk weer horen bloemen, vandaar de titel daisies in the sun.

Afbeelding

 

Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien staan er madeliefjes (daisies) op mijn shirt. Het shirt maakt deze outfit lekker vrolijk, wat goed past bij het weer. Vanwege het windje had ik toch besloten om een jasje aan te doen. Een jasje zorgt er ook voor dat je er wat slanker uit ziet, wat ik wel nodig heb. Mijn tasje is niet goed te zien op de foto, maar dit is een tasje met franjes van de H&M, deze is inmiddels al 2 jaar oud.

Afbeelding

 

Deze keer had ik gekozen voor mijn bordeaux skinny in plaats van een zwarte. Mijn zwarte skinny jeans zou de outfit heel donker maken en dit was juist niet de bedoeling. Deze jeans is hetzelfde als de zwarte. Beide van de Primark en heerlijk stretch. Mijn nieuwe cut out boots van Van Haren maken de outfit helemaal af. Lekker stoer, maar niet zo heet als andere zwarte laarzen.

Afbeelding

Als afsluiting nog een foto van mijn nieuwe haar en van mijn zonnebril. Ik hou van dit weer en van mij mogen deze temperaturen nog wel even blijven.

Foto’s gemaakt door mijn vriendje!!

Top: Primark / Cobert: H&M / Tas: H&M / Jeans: Primark / Cut out boots : Van haren / Zonnebril : H&M

Vinden jullie het leuk om mijn outfits of the day te zien? Ik hoor graag feedback.

xoxo Debby

 

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

