Alpro amandelmelk

Sinds kort ben ik gek op amandelmelk. Het is heerlijk in smoothies of om Brinta mee te maken.

20140408-103934.jpg

Ik ben iemand die altijd verkouden is. Dit betekent dat ik veel last heb van slijm. Met gewone melk wordt mijn slijm aanmaak alleen maar meer. Met amandelmelk heb ik hier geen last van. Dit is een groot voordeel voor mij. Maar behalve dat is amandelmelk ook heerlijk zoet. Het is zoeter dan koemelk. Hierdoor is het niet meer nodig om extra suiker toe te voegen.

20140408-105256.jpg

In deze smoothie zit amandelmelk, 2 bananen en als topping wat cruesli. Hierdoor heeft hij nog een bite.

Wel moet ik erbij vertellen dat het best prijzig is naar mijn mening. In ieder geval in vergelijking met koemelk.

Alpro amandelmelk – Albert Heijn – €2,09 voor 1 liter

Hebben jullie al eens amandelmelk geprobeerd? En wat vinden jullie ervan?
>

Geef een reactie

