Spring Has Sprung tag

Het is inmiddels alweer een tijdje lente. Het weer is de laatste tijd heerlijk en dit maakt mij erg vrolijk.
Deze tag zag ik voor het eerst op de website kittehscupcakes.nl. Ik vond het zo’n leuke tag dat ik verder ging zoeken wie hem nog meer hebben gedaan. Aan de hand van de gevonden tags heb ik een eigen combinatie gemaakt van vragen die ik wil beantwoorden. Deze vragen gaan allemaal over de lente.

tumblr_ls5bu9eTT41r3ihdjo1_500

Wat vind jij van dit seizoen?
Ik ben gek op de lente. Het weer wordt beter en je kan met een dun jasje naar buiten. Soms zelfs zonder jas. Alle bomen komen weer vol te hangen met blaadjes. De bloemen gaan weer groeien en de bollenvelden krijgen allemaal weer kleur.
In de lente is het heerlijk om een terrasje te pakken met vrienden, heerlijk met mijn gezicht in de zon. Weer vitamientjes op doen. Van de lente word ik weer vrolijk. Ik ben iemand die in de winter nog wel eens humeurig kan zijn.

Welke fashion trends voor de lente 2014 vind jij gaaf?
Ik hou van kleur. In de winter heb ik vaak veel zwart aan. Maar in de lente combineer ik dit graag met kleuren. De trend van deze zomer zijn de pastel kleurtjes en hier word ik heel blij van. Pastel kleurtjes vind ik altijd zo mooi!! Wel moet ik hiermee uit kijken. Ik heb een hele lichte huid en pastel kan ervoor zorgen dat ik er flets of zelfs een beetje ziek uit zie.
Pastel kleurtjes zijn zo mooi, omdat het de hele outfit lief maakt. Deze kleurtjes zijn zacht en hierdoor zie jij er lief en zacht uit.

a-pastel-fashion-17_large

Wat is jouw favoriete kledingstuk voor deze lente?
Ik ben gek op shirts met met printjes de laatste tijd, vooral met leuke kleuren. Mijn topje met unicorn is ook een favoriet. Het is lief roze en met een stoer jasje kan je hem ook aan als het iets kouder is. Of ik doe er mijn fluffy vest overheen, dan krijgt hetzelfde shirt een andere stijl. Printjes kan je vaak op verschillende manieren combineren en daar hou ik van. Ik wil niet iets maar één keer dragen en er dan op uitgekeken zijn. Door het op verschillende manieren te combineren lijkt het steeds alsof je iets nieuws aan hebt. Behalve shirts met printjes ben ik gek op sneakers. Ik heb nu mijn nike roshe run, maar die zijn zwart. Ze zitten heerlijk, maar soms is het leuk om een felle kleur schoen aan te hebben. Vandaar dat ik onderstaande sneakers bij de Primark heb gehaald voor 8 euro. Dit zijn fijne schoentjes voor op een festival en als ze vies worden of stuk gaan is dat geen probleem, omdat ze toch niet duur waren.

IMG_0286

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ja zeker, ik hou van kleur. Kleur maakt mij vrolijk en je outfit wordt er ook vrolijker van. Zoals ik al heb verteld ben ik gek op pastel, maar neon vind ik ook nog steeds erg leuk. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit alleen maar neon zal dragen. Dit zal ik snel combineren met zwart. Door het met zwart te combineren springt de kleur er ook meer uit.

f90d0758a5f963213f2ed51ee944197e

Welke activiteiten heb jij gepland deze lente?
Ik ben gek op picknicken. Met mijn vriend of vriendinnen in een park gaan zitten met lekkere drankjes en hapjes. Behalve picknicken wil ik ik ook mijn nieuwe camera meer gaan gebruiken. De natuur is erg mooi in de lente en alle bloemen wil ik graag vast leggen met mijn camera.
In de lente komen er ook weer festivals op duiken. Een feestje pakken in een nieuwe festival outfit is niet verkeerd. Dansje en drankje doen met vrienden.

Wat is jouw favoriete kleur nagellak voor deze lente?
Zoals ik al vertelde ben ik in de lente gek op kleurtjes en vooral op pastel en neon. Mijn nagellak collectie bestaat uit ongeveer 70 potjes. Dit betekent dat ik genoeg keuze heb. Maar de pastel kleurtjes van Barry M en Catrice zijn mijn favoriet. Op de foto hieronder staan een aantal van mijn pastel kleurtjes. De laatste tijd heb ik mijn nagels niet gelakt, ik wilde ze even rust geven. Die aceton iedere keer is ook niet goed voor je nagels en nagel riemen. Maar nu het zonnetje er weer aan komt is het weer tijd om de nagels te verzorgen. Niet alleen die op mijn vingers, maar ook op mijn tenen. De lente is ideaal voor sandaaltjes, maar die kan je niet dragen zonder dat je voeten er verzorgt uit zien.

IMG_0281

Wat is jouw favoriete lente kleur?
Mijn favoriete kleur all time is roze. Ik hou van roze. Wat dat betreft ben ik een echt meisje meisje. Als iets roze is, vind ik het vaak wel mooi. Maar hierbij moet ik wel zeggen dat het wel in mate moet. Niet alles moet roze zijn. In de lente wil ik nog wel eens afwijken naar paars, coraal en geel. Vooral coraal vind ik geweldig. Het is niet echt roze, maar het lijkt er wel op.

Wat is jouw favoriete lente geur?
In de lente en zomer ben ik gek op citrus. De geur van sinaasappel en citroen zijn heerlijk fris. ‘S avonds zet ik dan ook graag een geurkaas aan. Vorig jaar had ik als favoriete luchtje Hugo Boss Orange, helaas is deze op. Als ik het geld er voor heb wil ik deze graag weer hebben, helaas is hij nogal prijzig.

IMG_0282

Wat is jouw favoriete lente drankje en snack?
Een fruit salade gaat er bij mij altijd wel in. Iedere salade eigenlijk wel. Het is lekker licht en valt niet zwaar op de maag. De couscous salade die op mijn blog staat (artikel vind je hier), is een heerlijke salade die wel goed vult als avond maaltijd.
Wat betreft drankjes hou ik van een koud glas limonade of een koud rosé biertje op het terras. Tegenwoordig heb je ook de Amstel Radler, dit is een biertje die heel licht is en smaakt naar citroen. En zoals ik al heb verteld ben ik gek op citrus. De masonjar met rietje is te koop bij de Xenos voor maar 1,99 euro. Zelfs Nala onze poes van 6 maanden is gek op limonade.

IMG_0289

Favoriete lente herinnering?
Vroeger met Pasen gingen we altijd eieren zoeken bij mijn opa en oma in de tuin. Mijn oma was gek op tuinkabouters en mijn opa had voor haar een kabouterdorp gemaakt in de tuin. Toen we ’s ochtends aankwamen wisten we altijd al waar een aantal eieren zouden liggen. Bij de tuinkabouters! Alle kleinkinderen begonnen met rennen toen de achterdeur open ging. De schuur met alle konijnen was ook een favoriet om eieren te zoeken. Toen alle eieren gevonden waren mochten we ze opeten. Ik kan me nog goed herinneren dat alle eieren dan groen waren of de kleur waarin ze geschilderd waren.
Deze cupcakes heb ik zelf gemaakt. Debby’s homemade cupcakes neemt ook bestellingen aan.

2013-03-30 14.03.25

Wat is jouw favoriete lente herinnering? En neem gerust deze tag over als jullie het leuk vinden.

Bye Bye Debby

 

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

