Jasjes en vesten onder de 40 euro

Jasjes en vesten zijn noodzakelijk in je garderobe. Niet alleen als je het koud hebt zijn ze handig, maar ook om een outfit af te maken. Ze kunnen een outfit stoer maken of juist lief. Ik ben gek op jasjes en vesten. Omdat ik wat zwaarder ben zijn jasjes ideaal. Ze verbergen vetrolletjes en als je een goed getailleerd jasje hebt, slankt het onwijs af. In winkels en webshops kijk ik altijd naar de jasjes. Het viel mij op dat veel jasjes best duur zijn. Hierdoor wilde ik de uitdaging aan gaan om 10 leuke jasjes en vesten te vinden onder de 40 euro.
Hieronder zien jullie de jasjes die ik gevonden.

Jasjes 1

1. Loavies €20,- /2. New Look €29,99 / 3. Mode Musthaves €34,95
4. New Look €29,99 / 5. Mango €39.99

Jasjes 2

6. Loavies €30.00 / 7. C&A €39,90 / 8. Pieces €29,95
9. Jaqueline de Yong €19.95 / 10. H&M €34,95

Deze uitdaging is naar mijn mening geslaagd. Het zijn leuke jasjes en vesten. Sommige met printjes en kleurtjes en andere basic. Maar allemaal onder de 40 euro.
Wat vonden jullie van deze uitdaging en moet ik vaker zulke artikelen maken?

Groetjes Debby

 

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

