OOTD: Aztec Pink

IMG_0300

Vandaag heb ik weer een nieuwe outfit of the day voor jullie. Deze keer voeg ik wat kleur toe. Het is lente en daarbij hoort kleur. Mijn lievelingskleur is roze en dit is te zien in mijn garderobe. Omdat het zonnetje schijnt heb ik meteen mijn nieuwe kimono uit de kast gehaald. Deze leuke kimono van de Primark zorgt ervoor dat mijn vetrolletjes verdwijnen. Op Instagram heb ik jullie al een tipje van de sluier gegeven. Mijn selfie liet al een stukje zien van mijn OOTD.

IMG_0299

Zoals jullie zien heb ik mijn favoriete zwarte skinny van de Primark weer aan. Door de stretch in de broek zit hij perfect!

IMG_0292

Normaal heb ik altijd sneakers, laarsjes of veterschoenen aan, omdat ik niet lang op hakken kan lopen. Maar voor deze OOTD wilde ik graag mijn roze Maddengirl pumps aan. Omdat er in mijn Aztec top een vleugje roze zit, wilde ik ook roze schoenen aan. Door de hakken is deze outfit compleet anders. Mijn kont ziet er strakker uit en mijn buik lijkt platter. Ik krijg dan wel pijn in mijn voeten, maar er zitten ook een hoop voordelen aan.  Mijn Maddengirl pumps heb ik voor 20 euro gekocht van een meisje via weloveswoppen.nl. Dit is een website waar je kleding, schoenen en sieraden kan ruilen met iemand anders op de site.

IMG_0303

Mijn aztec top heb ik al een tijdje. Deze top komt van de New Look in Antwerpen. ik was hier 2 jaar geleden samen met mijn vriend op vakantie geweest. Antwerpen is een geweldige stad om te shoppen. Na onze vakantie zijn wij nog een keer terug gegaan om te genieten van de friet, biertjes en de winkels.

IMG_0296

IMG_0294

De accessoires heb ik simpel gehouden. Ik heb mijn infinity ring om die ik met kerst van mijn vriend heb gehad. Het armbandje komt van SevenStyles. De Goodluck Bracelet zijn armbandjes die niet alleen leuk zijn om te hebben maar ook KWF Kankerbestrijding steunen. Bekijk de Facebook pagina van SevenStyles voor meer informatie. Ik heb het armbandje gekregen van mijn schoonzus. Al haar zussen hebben er één en ik kreeg deze. De inspirerende tekst die bij mijn armbandje hoort is: unlock your dreams.

Foto’s gemaakt door mijn vriendje.

Top: New Look / Kimono: Primark / Jeans: Primark / Pumps: weloveswoppen.nl (Maddengirl, Steve Madden)

Wat vinden jullie van deze look?
Groetjes!
Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

