Healthy People Tropical Twist

Afbeelding

Gisteren heb ik 2 nieuwe dranken van healthy people geprobeerd. In het healthy people vak van de AH zag ik deze nieuwe smaken staan. In totaal zijn er 3 nieuwe smaken in de Tropical twist collectie, ik heb er 2 getest. 

  • Mango & Dragon fruit
  • Lychee & Cactus
  • Pineapple & Guave (niet getest)

IMG_0327Mango & Dragon fruit
Mango is een sappige en friszoete tropische vrucht die zijn oorsprong kent in India. Drakenfruit komt van nature uit Mexico en Zuid-Amerika en geeft de mango een zoete twist. Een glas mango dragon fruit (200ml) bevat 30% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine C en E. Ons lichaam maakt zelf geen vitamine C aan, we moeten dit uit onze voeding halen. Vitamine C helpt je lichaam onder andere met de normale werking van je immuunsysteem. Vitamine E draagt bij tot de bescherming van cellen tegen oxidatieve stress. (bron)

IMG_0325Lychee & Cactus
Lychee is een sappige en friszoete tropische vrucht die voornamelijk voorkomt in Afrika en Azië. Cactusfruit komt uit Zuid-Amerika en geeft met zijn peerachtige smaak de lychee een zoetzure twist. (bron)

Beide smaken zijn heerlijk fris en zoet. Toen ik mijn eerste slok nam was ik blij verrast. Ik had verwacht dat het heel zoet zou zijn en dat er heel veel suiker in zou zitten, maar dit is niet het geval. Dus wil je een lekker fruitig sapje die niet zo zoet is. Probeer de healthy people tropical twist sappen. Wil je meer informatie over de healthy people dranken. Kijk dan op www.healthypeople.nl.

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Een gedachte over “Healthy People Tropical Twist

Geef een reactie

