Shoplog Primark, Comegetfashion.com en H&M

Afgelopen week ben ik lekker wezen winkelen. Omdat ik het niet aandurf om een filmpje te maken doe ik mijn shoplog aan de hand van foto’s. Deze shoplog bestaat vooral uit nieuwe accessoires en 3 basic shirtjes.
Fotor041912520

Op de foto hier boven zien jullie mijn eerste aankoop al. Ik wilde al een tijdje een zonnebril met mirror glazen. Toen ik deze in een klein winkeltje in Zaandam zag, moest ik hem hebben. De kleur is lekker zomers en vrolijk.
Fotor0419124746Deze leuke kleine ringetjes komen van de Primark. Het zijn 3 normale ringen en 6 knuckle ringen. Ik wilde al een tijdje zulke ringetjes hebben, maar ik vond ze vaak best duur. Bij de Primark waren ze heel goedkoop. Hierdoor kon ik ze niet laten liggen. Het zijn 2 zilver kleurige ringetjes en de rest is goud kleurig.
IMG_0354Op deze foto zie je vooral mijn nieuwe pastel roze tas. Maar de 2 shirts die ik aan heb zijn ook nieuw. Ik heb vooral veel shirts met printjes en ik wilde ook basic shirts hebben. Deze shirts komen bij de H&M vandaan. Het witte t-shirt kwam met 2 tegelijk en het roze topje kan overal onder. Vaak heb ik overal een zwarte top onder, maar nu kan ik het afwisselen met een kleurtje.
De kleur van de top past perfect bij de tas. De tas heeft een kort en lang hengsel. Voor 12 euro heb ik deze tas gekocht bij de Primark. Ik heb vooral zwarte tassen, want ze passen overal bij. Deze roze tas pas perfect bij de lente en zomer. Het is een keer niet veilig.
Fotor041912569Op bovenstaande collage zie je de rest van mijn aangeschafte sieraden. De laatste tijd ben ik gek op statement kettingen. Ik weet dat dit al een tijdje “IN” is, maar ik vind nog steeds dat het een outfit op kan vrolijken en een simpele outfit een beetje meer OEMPF geeft. Het zijn 3 kettingen en 1 armband. De grote ketting met de aztec print komt dan de Primark, de overige kettingen en de armband komen van Comegetfashion.com.

Zonnebril: Think Dress Be Different €9,95 / 3 ringen : Primark €1,- / 6 ringen: Primark €3,- / Witte t-shirts : H&M 2 voor €9,95 /  Roze hemdje: H&M €4,95
Roze tas: Primark €12,- / Ketting met aztec print : Primark €5,- / Goud zwarte ketting : comegetfashion €1,50 / Bullit ketting : comegetfashion €2,50 / Schakelarmband : comegetfashion €1,50

Vinden jullie het leuk om op deze manier een shoplog te zien? En wat vinden jullie van mijn aankopen?

Groetjes Debby!

 

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Een gedachte over “Shoplog Primark, Comegetfashion.com en H&M

Geef een reactie

