Another Blogging Tag

De laatste keer dat ik een tag deed, merkte ik dat ik het heel leuk vind om vragen te beantwoorden. Op dit moment zie ik vaak deze blogging tag voorbij komen. Als eerste zag ik deze voorbij komen bij teskuh.nl. Deze tag gaat alleen maar over bloggen en over mijn blog. Ik beantwoord verschillende vragen over bloggen en wat het voor mij betekent.

2014-04-19 14.56.34

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik ben nog nieuw wat betreft het bloggen en hierom zou ik nog heel erg veel willen veranderen. Op dit moment is mijn blog nog een .wordpress.com pagina. Maar een eigen domein zou ik heel tof vinden.  Behalve een eigen domein wil ik heel graag een eigen logo en beter kunnen schrijven en fotograferen. Ik moet mijn eigen schrijfstijl nog ontwikkelen en ervoor zorgen dat mensen niet afhaken met lezen. Ook zou ik graag heel veel eigen ideeën in mijn blog willen verwerken, zodat ik mij kan onderscheiden van veel andere bloggers.

Wat ik zeker wil houden in mijn blog is de persoonlijke touch. Ik wil dat mijn lezers weten wie ik ben en dat ze mee kunnen genieten met de leuke dingen in mijn leven.

Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, tot nu toe wel. Ik vind het leuk om zelf foto’s te maken en hier beter in te worden. Alleen de outfit foto’s maakt mijn vriend, maar de rest doe ik zelf.

2014-04-19 18.25.22

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?
Op dit moment nog niet heel hoog. Zoals ik al vertelde ben ik hier heel nieuw in en mogen mijn views nog flink omhoog. Maar ik doe het vooral voor mezelf, omdat ik het leuk vind om te doen. Het cijfer dat ik op dit moment zou geven is een zes.

Verdien je geld met bloggen?
Nee. Ik vind het leuk om te bloggen. Op dit moment doe ik het puur al hobby. Mijn ideale beeld zou zijn als ik van mijn hobby mijn werk kan maken. Dit is helaas maar aan een paar mensen gegund.

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen? Of: heb je wel iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Omdat het nog een hobby is en niet mijn werk heb ik op dit moment nog geen nadelen. Ik heb geen last van deadlines of druk.

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Ik ben gek op foto’s. Vroeger al, toen vond ik het leuk om plaatjes te kijken in boeken. Ik klik weg als een blog niet persoonlijk is. Sommige blogs zijn heel statisch en heel erg netjes en clean geschreven. Een blog mag best schrijffouten hebben, hierdoor zie je dat een persoon het typt en dit maakt het persoonlijk.
2014-04-18 10.55.47

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie bijvoorbeeld?
Nee, dat heb ik (nog) niet.

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Twee vragen hierboven hebben jullie al gelezen dat ik het heel leuk vind om persoonlijke blogs te lezen. Blogs die in de ik-vorm zijn geschreven. Maar soms kan het ook te persoonlijk zijn. Dan vertellen mensen al hun problemen op hun blog. Dit is informatie die ik niet nodig vind om te lezen.
Fotor041912520

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik hoop dat ik nog heel lang door kan gaan met bloggen. Er kan nog heel veel aangepast worden. Mijn blog is nog niet en moet zich nog ontwikkelen.
Op dit moment heb ik geen reden om te stoppen. Het is leuk als mensen je blog lezen, maar als dit niet het geval zou zijn dan zou ik nog verder gaan. Ik schrijf omdat ik het leuk vind.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor 50.000 euro?
Op dit moment? JA!!! Omdat ik er niets aan verdien zo dit een heel leuk bedrag zijn.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Ik gebruik mijn Iphone 5 en mijn Canon 1100D met een 18-55 mm lens.

canon-eos-1100d-dslr-front-angle-lens

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

