Favoriete webshops

Als eerste wil ik zeggen, fijne koningsdag!!!!! Wat zijn jullie aan het doen? Lekker feesten, rommelmarkten afsturen of doen jullie helemaal niets. Als jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk in Alkmaar te vinden. Maar daar gaat dit artikel niet over.
Waar gaat dit artikel dan wel over? Dit artikel gaat over mijn favoriete webshops van de laatste tijd. De sites waar ik vaak op kijk of leuke dingen bestel.
Sale_Shopping_large-1

Ik begin met een verzamelwebsite. Deze website verzamelt fashion van heel veel verschillende webshops en deze worden samen gebracht op een overzichtelijke website. Deze verzamelsite is Fashionhick.nl
fashionchick-logo

Ik ben gek op fashionchick. Deze website scheelt een hoop gezoek. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar een mooi leer jasje. Zoek het op fashionchick en je ziet 100 verschillende jasjes voorbij komen van heel veel verschillende winkels.
forever-21

Sinds kort verstuurd Forever21.com/eu ook naar Nederland. Als je niet in de buurt van Amsterdam woont (waar sinds zaterdag een winkel zit) is de webshop ideaal. Wat ik zelf heel leuk en fijn vind is dat ze niet alleen maar kleine maatjes verkopen. Forever21 heeft een eigen plus sizes afdeling. Niet alles is even goedkoop, maar als je goed zoekt zitten er hele leuke koopjes bij.

photo

Sarenza.nl heb ik ontdekt via Sarena Verbon van Beautylab.nl. In haar outfit of the days kwam ik regelmatig schoenen tegen die ze via Sarenza heeft gekocht. Mooie pumps, sneakers of leuke laarsjes. het kwam allemaal voorbij. Veel bekende merken zijn te koop via de website en de levering is ideaal. Als je schoenen wilt retouren kost het je niets. Gisteren heb ik voor het eerst via Sarenza schoentjes (sandalen) gekocht. Als ze binnen zijn komt er een shoplog.
loavies

Loavies.com is een website waar ze heel veel leuke musthaves verkopen. Van kleren tot schoenen tot accessoires. Noem het maar op en ze verkopen het. Zelf heb ik hier nog niets besteld, want ik ben ook maar een arm studentje (geld raakt ook wel eens op). Maar ik kijk constant op deze website, plaatjes kijken en dromen van de leuke artikelen die ik graag ik mijn kast zou willen hebben.

A_ClawBlackArt[1]

Modemusthaves.com heeft net als loavies een super leuke collectie met musthaves. Op instagram en twitter zie ik regelmatig outfitposts voorbij komen en deze zorgen ervoor dat ik weer de website ga afstruinen. Laatst viel mij op ze ook een lifestyle onderdeel hebben. Hier verkopen ze leuke dingetjes voor in huis. Bijvoorbeeld mooie kleden om ingelijste vlinders.

33231920a02573a710e5e461f4ec1359Bij comegetfashion.com heb ik laatst nog een aantal sieraden gekocht. Deze hebben jullie voorbij zien komen in mijn laatste shoplog. Het is een heerlijke webshop met onwijs goede service. Als je een vraag hebt dan antwoorden ze binnen een dag en als je geluk hebt zijn ze online in de chat en heb je meteen antwoord. Behalve de service zijn de musthaves ook van goede kwaliteit. Bij Comegetfashion heb je waar voor je geld.

Wat zijn jullie favoriete webshops? En hebben jullie nog tips?

 

Volg mij nu!!
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

2 gedachtes over “Favoriete webshops

Geef een reactie

