Veel gebruikte apps

Inmiddels heb ik mijn Iphone 5 alweer 1,5 jaar. Helaas is mijn batterij niet zo goed meer, maar toch gebruik ik hem veel. Het leukste aan een smartphone zijn alle apps die je kan downloaden. Vandaag wil ik een aantal van mijn favoriete apps bespreken. Natuurlijk gebruik ik apps al facebook, twitter en instagram veel. Maar ik wil jullie ook een aantal apps laten zien die iets minder bekend zijn.

2014-04-26 12.30.03

Hierboven zien jullie de app van Sarenza.nl. In het artikel van gisteren zagen jullie al dat dit één van mijn favoriete webshops is en dat ze een applicatie hebben maakt het alleen maar makkelijker. Onderaan zien jullie de button Daily shoes. Hier staan iedere dag weer nieuwe schoenen op, vaak afgeprijsde schoenen. Dus ik zeg, downloaden die app.
2014-04-26 12.29.06Pathe.nl heeft sinds kort een nieuwe applicatie. Met mijn pathe unlimited card kan ik onbeperkt naar bios. Deze app maakt het gemakkelijk om te reserveren. Je hoeft niet meer naar de website. Door één keer je codes in te voeren is de app klaar voor gebruik. Behalve reserveren zijn er veel meer mogelijkheden. Wat ik fijn vind is dat je kan zien welke films er verwacht worden in de bioscoop. Zo ben je altijd op de hoogte van de nieuwste films.
2014-04-26 12.30.14Fashionchick.nl heb ik gisteren ook al genoemd al favoriete webshop. Ook deze webshop heeft een app. Lees hier wat ik van de website vind.
2014-04-26 12.30.27Bovenstaande app heet Reclamefolder. Thuis krijgen wij geen reclamefolders. Vanwege de sticker op de brievenbus worden ze niet bezorgt. Toch wil ik graag weten wat er in de aanbieding is. Het is altijd fijn om geld te besparen. De app verzamelt alle folders in Nederland en per week komt er een update. Lekker bladeren door alle folders is vanaf nu geen probleem meer en je bespaart een hoop papier.
2014-04-26 12.33.43
Deze blog maak ik met behulp van de WordPress app. Als ik onderweg ben kan ik alvast beginnen met een artikel als ik een goed idee heb. Maar wat ik het meeste doe is mijn statistieken bekijken.
2014-04-26 12.34.01Ik ben gek op Pinterest.com Foto’s en plaatjes kijken vind ik zo leuk. Ideeën en inspiratie op doen voor mijn blog of voor in huis. Voor deze blog gebruik ik veel foto’s van Pinterest, de kwaliteit is geweldig en de foto’s zijn heel professioneel.

Wat zijn jullie favoriete apps? En kende jullie deze apps al?

 

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

Geef een reactie

