Mijn statement kettingen

statement
Al een tijdje zijn de statement kettingen veel te zien in het modebeeld. Zelf ben ik er gek op. Het maakt een outfit helemaal af en geeft een simpele outfit een eigen draai. Vandaag wil ik jullie mijn statement kettingen laten zien.Ik zal niet veel vertellen over de kettingen, ze spreken voor zichzelf. De prijs van de meeste kettingen weet ik niet meer. Maar ik zal proberen er zoveel mogelijk informatie bij te zetten.
IMG_0351Aztec ketting / Primark €5,-

IMG_0463Zilver kleurige ketting van de Primark , prijs onbekend

IMG_0464Aztec ketting / Primark , prijs onbekend

IMG_0382Bullig ketting / Comegetfashion.com €2,50

IMG_0457Primark €6,-

IMG_0379Comegetfashion.com €1,50

IMG_0470Forever21 Antwerpen , prijs onbekend

IMG_0469H&M , prijs onbekend

Wat vinden jullie van statement kettingen? En hebben jullie er al één in het bezit?

 

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Een gedachte over “Mijn statement kettingen

Geef een reactie

