Hallo mei!!

2014-05-01 11.13.53

Hallo Mei!!! Vandaag is het alweer 1 mei. Wat gaat de tijd toch snel. Volgende maand is het juni en dan begint de zomer al. Maar deze heerlijke lente maand wordt hopelijk perfect. Wat staat er voor mij op de planning tot nu toe? 

032bfed22955bc21ce44e3ad60a5d5aaPicknicks
Mei is de maand van heerlijke picknicks in het park. Op een vrolijk kleed lekkere hapjes nuttigen die je eerst thuis gemaakt hebt. Van het zonnetje genieten en van de temperatuur die stijgt.

Fotor0501114337Divergent
Deze maand wil ik ook het lezen oppakken. Ik heb al een tijdje geen boeken gelezen en ik ben deze week begonnen met Inwijding. Het eerste deel van Divergent. De film heb ik al gezien, maar ik was toch nieuwsgierig naar het boek. Als je de film hebt gezien merk je dat het boek anders is. Soms zijn er hele hoofdstukken weg gelaten of een personage komt in de film veel eerder voor dan in het boek. Als je het boek hebt gelezen en de film hebt gezien, dan weet je waar ik het over heb. Op dit moment ben ik op de helft van het boek, ik moet dus nog even doorlezen.
Divergent-poster
The fault in our stars
Het tweede boek dat ik deze maand wil lezen is The fault in our stars (een weeffout in onze sterren). Omdat ik niet 2 boeken tegelijk lees ben ik hier nog niet mee begonnen. Het boek is een hele hype en overal hoor en lees ik dat het een onwijs goed boek is. Van dit boek komt ook een verfilming en toevallig met dezelfde hoofdrolspeelster als Divergent. Ik kan verder nog weinig zeggen over dit boek, omdat ik er nog in moet beginnen. Maar hier is alvast de filmposter van the fault in our stars.
shailene-trailer-29jan14

Bevrijdingsfestival
5 mei is het Bevrijdingsdag. Dit betekent dat we de bevrijding van Nederland gaan vieren. Ieder jaar zijn er grote festivals door heel het land. In Haarlem is Bevrijdingspop. Hier ga ik ieder jaar heen. Drankjes en dansjes doen met vrienden en genieten van de muziek.
ANP-9723893.jpg.crop_display
Mei heeft veel te bieden en de rest van de maand staat voor mij nog helemaal open. Geen plannen, ik kan doen wat ik wil. Misschien tijd voor leuke DIY of om te terassen.

c6299ad79b2fdf4650972d74b67f02b9

Hebben jullie al plannen voor mei? En hebben jullie leuke tips, ik ben benieuwd.

Groetjes Debby

 

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

