Fairytale tag

Ik ben gek op sprookjes en Disney verhalen. Het liefst heb ik ze allemaal thuis op dvd. Vroeger hadden mijn opa en oma alle Disney verhalen op video, hier mochten we altijd deze films kijken. Nu heb ik er thuis een aantal op dvd en ik heb ze allemaal al gezien. Mijn favoriete Disney verhaal is Belle en het Beest. Toen ik 5 jaar was mochten wij verkleedt op school komen in verband met carnaval. Ik had een mooie gele jurk aan en make-up. Ik leek net op Belle.
Ik heb de Fairytale tag wel een beetje ingekort. Het zijn zoveel vragen en niet alle sprookjes ken ik. Hierdoor heb ik alleen de vragen van de sprookjes die ik ken ingevuld.
disney_prinsessen_groepsfoto_1

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Vroeger was ik heel weinig buiten. Ik zat vooral veel voor de tv of zat binnen te spelen met mijn Barbie’s. Tegenwoordig ben ik wel meer buiten, maar alleen als het mooi weer is. Ik heb het altijd koud en als mag kiezen zitten ik het liefst op de bank met een dekentje over mij heen.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Ja! Ik trap overal in. Als iemand een sarcastische opmerking maakt dan hap ik meteen. Ik moet er altijd tegenin gaan.

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Het innerlijk is voor mij het belangrijkste. Dit klinkt heel cliché, maar het is echt zo. Iemand kan een mooi uiterlijk hebben, maar als ze altijd onaardig zijn en over iedereen roddelen ben ik er al snel klaar mee.
beauty & beast

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Op dit moment geen. Sinds januari hebben wij een kitten in huis en zij is heel erg druk en speels. Elke vaas op plantenbak die wij hebben staan gaat stuk. Misschien als ze weer iets rustiger wordt dat we het kunnen proberen met een nep plant, maar op dit moment nog niet.

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Bij de vorige vraag heb ik hier al antwoord op gegeven. Onze poes Nala is sinds januari bij ons. Ze is inmiddels een half jaartje oud.
2014-01-27 13.08.05Ons prinsesje!

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Gelukkig en lang leven. Huisje, boompje, beestje en kindje. Ik zou ook heel graag geld willen verdienen met iets wat ik leuk vindt om te doen. Zonder tegenzin naar het werk gaan.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Ik ben 24, maar wat mijn mentale leeftijd is weet ik niet. Hoe kom je daar achter? Ik denk dat ik mij volwassener voel dan dat ik ben. Wat denken jullie dat mijn mentale leeftijd is?

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ik geef niet veel op kleding, maar ik vind het wel leuk als ik er leuk uit zie. Dus in die zin wel. Maar als ik iets van kleding weg moet doen vind ik dat geen probleem.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ik ben heel gevoelig. Dit komt denk ik doordat ik al veel heb meegemaakt. Aan de ene kant ben ik heel gevoelig en aan de andere kant ben ik sterk. Het verschilt per onderwerp. Soms kan ik koeltjes overkomen als ik ergens helemaal klaar mee ben. Maar als mijn vriend dan vraagt hoe het met mij gaat kan ik over hetzelfde onderwerp wel gevoelig reageren.
prinses
Wat is jullie favoriete Disney verhaal of sprookje?

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Een gedachte over “Fairytale tag

Geef een reactie

