Tropical flower fashion

large
Een paar dagen terug kreeg ik mijn nieuwe schoenen binnen. Deze schoenen zijn met een tropische print. Toen kwam ik op het idee om nog meer kleding te zoeken met een tropisch printje. Leuke kleding of accessoires die er heel zomers uit zien. Hieronder zien jullie tien verschillende kleding stukken. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie van zulke drukke printjes?
tropical1. Victoria platform sneakers 45 euro , sarenza.nl (in mijn bezit)
2. Tropical Jumper 34.95 euro, loavies.com
3. Flair pants 29.95 euro, loavies.com
4. Tropical bikini 13.95 euro, nelly.com
5. Bandeaujurk 9.95 euro, H&M.com

flowers

6. Flower girl top 17.95 euro, loavies.com
7. Floral love shirt 19.95 euro, comegetfashion.com
8. Flower power shirt 24.95 euro, modemusthaves.com
9. Festival flower crown 9.95 euro, my-jewellery.com
10. Flower garden skirt 16.95 euro, modemusthaves.com

Ik hoor graag wat jullie van deze trend vinden. En vinden jullie zulke blogposts leuk?

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

2 gedachtes over “Tropical flower fashion

Geef een reactie

