Music on top!

Fotor0507193919
Ik wil jullie graag vertellen wat mijn muziek smaak is. De laatste tijd luister ik helaas niet zoveel muziek als ik zou willen. Toch wil ik graag een aantal nummers met jullie delen. Als ik mijn muziek smaak aan jullie uit zou moeten leggen dan kom ik al snel bij het woord girly.


Lucy Hale is onder andere bekend van de serie Pretty Little Liars. Maar binnenkort komt haar eerste album Road Between uit. You sound good to me is de eerste single van dit album. Ik vind haar stem geweldig en country muziek trekt mij heel erg. Het klinkt altijd puur en dat vind ik heerlijk. Niet te veel poespas en een pure stem.


Zedd is duitse producer en dj. Zijn familie kent hem als Anton Zaslavski. Zedd werkt veel samen met grote namen. Dit nummer is samen met Hayley Williams van Paramore. Waarschijnlijk vind ik dit zo’n goed nummer vanwege de stem van Hayley en mogelijkheid om mee te zingen. Meezingen vind ik heel belangrijk ik een nummer.


Rascal flats bestaat uit 3 mannen die country muziek maken. Pure muziek die je raakt in het hart.


Demi Lovato vind ik geweldig. Ik weet dat vooral tienermeiden haar muziek luisteren, maar ik schaam mij er niet voor dat ik haar muziek ook grijs draai. Het leukste is, dat de kans erin zit dat ze naar Nederland komt, maar daar moeten wij zelf voor zorgen. Als je Neon Lights hoort op de radio of zelf afspeelt, shazam het nummer. De Europatour wordt geplant aan de hand van alle keren dat Neon Lights beluisterd wordt in Nederland en met shazam wordt gezocht. Shazam het nummer dus heel vaak en misschien komt ze naar Nederland!


The Beatles komen heel vaak ik mijn afspeellijst naar voor. De klassiekers kan ik blijven luisteren.


Lea michele kennen de meeste van Glee. Begin dit jaar is haar eerste album Louder uitgekomen. Haar stem vind ik geweldig. Haar stem is sterk en je hoort dat ze al veel heeft meegemaakt in haar leven.
Hebben jullie tips voor mij? Wat luisteren jullie zoal?

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

2 gedachtes over “Music on top!

Geef een reactie

