Shoplog Sarenza.nl, Primark, Hunkemöller en H&M.

Vandaag heb ik voor jullie weer een shoplog. Deze keer een collectieve shoplog van de afgelopen maand. Ik wil graag aan jullie laten zien wat ik de laatste tijd gekocht heb. Het zijn vooral veel zomerse artikelen voor op vakantie. Voor mijn weekje naar Turkije, had ik nieuwe bikini’s nodig en nog veel meer. Lees verder voor de shoplog.

Fotor0515124053

Hier boven zien jullie mijn aankopen van Sarenza.nl. De sandalen zijn ideaal voor in de zomer met de vrolijke kleurtjes. De schoenen zijn van Victoria, de platform sneakers fleuren een outfit helemaal op.
1. Sandalen rood, refresh bellinda, €29,99
2. Sandalen roze, Best mountain melace, €24.90
3. Platform sneaker, Victoria, €45,00

Fotor0520202014Deze vrolijke bikini’s komen van de hunkemoller. Als je een iets grotere maat hebt, dan slaag je hier prima. Deze mooie bikini’s waren naar mijn mening een beetje prijzig, maar dan heb je wel kwaliteit. Een top kost €29.99 en een broekje €12,99.
1. Roze bikini
2. Bloemen bikini

IMG_0496Deze mooie kimono komt van de H&M. Ideaal voor naar het strand of over een topje met korte broek. Lekker los en met een windje erdoor ook verkoelend. Voor €14,95 kan hij ook in jouw garderobe hangen.
1. Kimono, H&M,  €14,95

hm

 

Hier nog een aantal Primark aankopen voor de zomer. De tasjes voor je bikini zijn super als je naar het strand gaat en je wilt je omkleden. De natte bikini kan dan in het tasje, dan worden de andere spullen die je bij je hebt niet nat. Het zwarte tasje kan overal bij en hij is precies groot genoeg voor al je spullen.
1. Bikinibag
2. Bloemen top, €6,-
3. Strand jurkje, €7,-
4. Zwart tasje, €5,

Hebben jullie nog aankopen gedaan de laatste tijd?

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

2 gedachtes over “Shoplog Sarenza.nl, Primark, Hunkemöller en H&M.

Geef een reactie

