The Tea Bar

IMG_0510Ik ben gek op thee. Thuis heb ik een hele verzameling met allemaal verschillende smaken losse thee, maar ook thee zakjes. Toen ik verschillende blogs aan het lezen was zag ik de tea clutches van The Tea Bar voorbij komen. Daar ging mijn hartje sneller van kloppen en het kon het daarom niet laten om ook een smaak te bestellen. 

Mango MadnessIMG_0512
Toen ik vandaag mijn bestelling binnen kreeg was ik blij verrast. Uit de doos kwam al een heerlijke lucht. Ik had de Mango Madness clutch besteld. Mango was de duidelijke geur die overal bovenuit kwam. De clutch is onwijs schattig, maar het eerste wat mij op viel was dat hij eruit zag als een pakje shag. Mijn vriend zei precies hetzelfde. Maar dat gaat het niet om. De thee ruikt heerlijk en smaakt ook heerlijk.

IMG_0514

Deze clutch bevat de heerlijke groene thee en thee filters. Hierdoor kan je de thee in je tas stoppen en heb je overal je favoriete thee mee. In het pakje zit 30 gram thee. Per kopje heb je maar 2 gram thee (theelepeltje) nodig. Het pakje lijkt op een pakje shag, misschien komt dit ook vanwege het handige plak systeem. Hierdoor valt de thee niet uit het pakje en zit niet je hele tas onder de thee.

Theezeef

zeef

Behalve de heerlijke fruitige thee, zat in mijn winkelmandje ook deze theezeef. De theezeef had ik al eerder in een restaurant gezien en ik wilde er graag één hebben. Ik had alleen geen idee waar ik deze kon kopen, tot dat ik de zeef voorbij zag komen op teabar.nl. De zeef is ideaal voor grote koppen thee of voor een theepot. Bij de zeef zit een uitlek bakje, hier past de zeef precies in. Hierdoor krijg je geen kringen meer op je salontafel.

Ginkgo Lemon Twist

twist

Bij mijn aankopen kreeg ik van The Tea Bar zat ook deze thee erbij. Dit is de Ginkgo Lemon Twist. Het zakje is een tester, maar ik moet de thee nog uittesten. Ik ben heel benieuwd. De geur van citroengras komt je tegemoet. Van de Ginkgo Lemon Twist kan je ook een heerlijke ijsthee maken staat er op de website.

Zijn jullie ook zo gek op thee? En kennen jullie the tea bar al?

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Geef een reactie

