10x maxi jurken

goed
In het modebeeld zien we de maxi jurken weer tevoorschijn komen. Vooral nu de zon weer gaat schijnen zie je er steeds meer verschijnen. Ik ben ook gek op maxi jurken, maar de modellen die er nu zijn passen niet bij mijn figuur. Bij heel veel maxi jurken ligt het detail in de taille. Wat ik nodig heb zijn jurken waarbij het detail onder de borsten ligt. Dan valt de rest van de jurk vloeiend langs mijn lichaam en maakt de jurk mij slanker. Helaas kan ik deze modellen heel moeilijk vinden. Toch wil ik een aantal mooie maxi jurken met jullie delen. Misschien staat het model niet bij mij, maar bij veel van jullie wel.

jurken

1. Loavies, €29,95
2. Mode Musthaves, €29,95
3. Nelly, €29,95
4. H&M, €39,95
5. Wehkamp, €39,95

jurken26. Vero Moda, €44,95
7. Only, €49,95
8. Molly Bracken, €46,95
9. Nelly, €42,95
10. Supertrash, €49,90

Wat vinden jullie van maxi jurken? En hebben jullie er ook één of meer in de kast hangen?

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

2 gedachtes over “10x maxi jurken

Geef een reactie

