Rollende keukens festival

Afgelopen vrijdag zijn mijn vriend en ik naar de rollende keukens geweest in Amsterdam. De rollende keukens is een food festival waar heel veel verschillende soorten eten te krijgen is. Alle keukens staan op wielen, vandaar de naam rollende keukens, dat klinkt logisch toch. Ik heb hier een onwijs leuke tijd gehad. Heerlijk gegeten en van de muziek genoten. Ik wil jullie een impressie geven van deze dag. Hier komen de foto’s.
IMG_0517

 

IMG_0518

IMG_0519Een klein overzicht van het terrein. Helaas scheen de zon niet, maar dat zorgde er niet voor dat de sfeer minder werd.

IMG_0521

IMG_0523

IMG_0524

Heerlijke ballen van De Ballentent. Ik had de tomatensaus en mijn vriend de satésaus. Deze ballen waren heerlijk gekruid en ik merkte duidelijk dat de saus zelf gemaakt was.

IMG_0525Zelf gemaakte kroketten.

IMG_0530

IMG_0527

IMG_0529Mijn vriend had trek in een brood met vlees van het spit, deze was van Butch en Dutch. YUMMY!!!

IMG_0531

IMG_0535

IMG_0532

IMG_0539

IMG_0540Dit festival is voor alle leeftijden. Deze leuke zweefmolen met parapluutjes zat vol met kinderen!

IMG_0541

IMG_0544

IMG_0546Delicious donuts van de donut fabriek met verschillende toppings!

IMG_0547

IMG_0548

Zoals jullie zijn was het onwijs druk. Het eten was heerlijk en de sfeer was geweldig. Iedereen was vrolijk en iedereen zat met volle mond. Zijn jullie afgelopen weekend ook naar de Rollende keukens geweest?

Groetjes Debby

 

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

5 gedachtes over “Rollende keukens festival

Geef een reactie

