Prettybox mei 2014

Begin van de week kreeg ik eindelijk de prettybox van mei binnen. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Maar wat is een prettybox nou eigenlijk? Een box met minimaal vijf hoogstaande en streng geselecteerde beauty miniaturen en/of full-size producten elke maand bij u thuisbezorgd (bron). Vandaag heb ik voor jullie een unboxing van de prettybox. Wil je weten wat er allemaal in zit? Lees dan verder.

IMG_0549

Zoals jullie zien is de prettybox licht roze met groot het logo erop. Deze doosjes zijn onwijs handig, want je kan ze gebruiken voor het opbergen van al je make-up of sieraden.

IMG_0550Als je de doos opent ziet hij er zo uit. Mooi ingepakt en het strikje houdt alles bij elkaar.

IMG_0552

IMG_0565In het doosje zitten alle producten verstopt. Maar het eerste wat je ziet is het kaartje wat erbij zit. Op het kaartje staan alle producten beschreven. Nu komt het mooie gedeelte. Het uitpakken van de producten.

IMG_0555Zoals jullie zien zitten er 5 producten in deze box inclusief een tegoedbon van 10 euro bij de zalando. Ik zal kort per product een beschrijving geven. Ik heb de producten nog niet uitgetest. Maar als jullie een review willen van een bepaald product, dan hoor ik dit graag.

rrCoton 100 Eye make-up remover
Deze oog make-up remover pads zijn 100% hypo-allergische pads van katoen. Deze pads bevatten een lotion die bestaat uit natuurlijke extracten van katoenzaad, korenbloem en vitamine B. Er zitten 20 pads in deze verpakking en dat betekent dat het een full size product is. In de winkel zijn deze pads te koop voor €4,50.

IMG_0569JK by Jemma Kidd Tailored eyes defining mascara.
Deze mascara komt uit de cosmeticalijn van visagist Jemma Kidd. Het kleine borsteltje zorgt voor precieze aanbrengen van de mascara. Dit is een full size en de retail prijs hiervan is €13,95.

IMG_0567

IMG_0568Revlon just bitten kissable lipbalm
Deze mooie lipbalm zorgt voor een licht roze kleur op de lippen. Op mijn hand zien jullie een swatch van de kleur. Deze lipbalm is een full size en kost normaal €9,95.

IMG_0566Ciaté nail polish mini
Dit merk komt uit Londen. Het schattige nagellakje is mini versie en hierdoor makkelijk mee te nemen op vakantie. Het is een felle rode kleur, die ervoor zorgt dat je nagels opvallen. De miniatuur kost €3,95.

IMG_0563LP Skin therapy refining lip exfoliator
LP Skin therapy is een duur merk. Deze lip exfoliator ruikt heerlijk naar citroen, waar ik persoonlijk gek op ben. Deze exfoliator zorgt ervoor dat je droge lippen een goede behandeling krijgen. Deze crème zorgt voor een goede verzorging en zal je lippen voeden.  Retail prijs is €16,95.

Zo’n prettybox is onwijs leuk, maar wat kost het? Bronbox

Zelf heb ik het maandabonnement, omdat ik niet graag ergens aan vast zit. Nu heb ik de mogelijkheid om iedere maand op te zeggen. Wil je zelf ook een abonnement afsluiten? Kijk dan op de website van prettybox.

Hadden jullie al eens gehoord van de prettybox? Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Groetjes Debby

 

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

 

 

Geef een reactie

