Celeb van de week: Hilary Duff

Vanaf vandaag komt er een nieuw wekelijks artikel op mijn blog. Ik vind het altijd heel leuk om naar de stijl van celebs te kijken. Wat dragen ze als ze uit eten gaan? Of als ze naar de nagelsalon gaan? Iedere week ga ik de stijl van een celeb met jullie delen. Vandaag is Hilary Duff (26) aan de beurt.
rs_634x1024-140602092555-634-Hilary-Duff-JR-6214

Vroeger (en stiekem nog steeds) was ik fan van Hilary Duff. In totaal is ze 3 keer in Nederland geweest en ik heb haar 2 keer gezien. Ik was aanwezig bij haar concert in de Heineken Music Hall en bij de Kids Choice Awards. Hier een klein kort filmpje van mij tijdens het concert.

Zoals jullie kunnen zien stond ik helemaal vooraan! Wat was ik blij en gelukkig toen! Gelukkig heb ik deze filmpjes nog, op deze manier zal ik het nooit vergeten.

Nu ik het jeugd sentiment gehad heb wil ik het hebben over haar stijl. Alle foto’s zijn pas kort geleden gemaakt, dat is te zien aan haar korte haar. Vorige week heeft ze haar lange blonde lokken afgeknipt tot een bob. Het staat haar geweldig! De eerste foto met het rode hoedje (bron) vind ik geweldig. Haar stijl is lekker casual en zie ziet er uit als een stoere moeder. De Chanel Boy Bag is AMAZING!!

rs_634x1024-130611161230-634.HilaryDuff.Luca.mh.061113(bron)

Deze foto van Hilary samen met haar zoontje Luca van 2 jaar is al een tijdje geleden gemaakt. Maar ik wilde hem toch met jullie delen. Het jurkje is zo schattig en vergeet de stoere laarzen er onder niet.

hilary-duff-mike-comrie-doing-great-11(bron)
De casual outfit is op en top hip. De blouse zorgt ervoor dat de short er leuk en speels uit ziet. Het broekje staat niet sletterig, maar juist mooi.

Hilary-Duff-Chanel-Boy-Bag-3(bron)
Zoals jullie zien staat Hilary alles. Zelf een tuinbroek maakt ze nog sexy. Door de leuke schoentjes, de rode Chanel Boy bag (LOVE!!) en het bandje in het haar maakt de outfit speels en niet boers.
Reporters_16384016_thumb_600x808(bron)
Hier lijkt het alsof ze net uit de sportschool komt. De sneakers en legging zorgen hiervoor. Net als bij de vorige outfit heeft ze een bandje in haar haar. De bomberjack maakt de outfit helemaal in style. De bomberjack zie je steeds vaker in het modebeeld verschijnen en ik vind het geweldig. Wel moet je een goed passende jas hebben, anders is de kans er dat het jasje ervoor zorgt dat je er heel dik uit ziet.

Fotor0609200111(bron foto 1)(bron foto 2)
Deze outfits wilde ik naast elkaar laten zien. Ze heeft namelijk dezelfde bomber aan, maar dan anders gestyled. Op foto 1 heeft ze een simpel wit shirt aan met ripped jeans en laarsjes. O, vergeet de groene smoothie niet. In foto 2 heft ze de bomber aan met een groen shirt, sneakers, een legging en de Chanel Boy Bag. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Welke outfit vinden jullie het leukst?

Wat vinden jullie van Hilary Duff en gaan jullie haar nieuwe cd kopen als hij uitkomt?

Groetjes Debby

 

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

Een gedachte over “Celeb van de week: Hilary Duff

Geef een reactie

