Vakantie in Side, Turkije

Afgelopen week was er geen artikel online vanwege mijn vakantie. Ik was samen met mijn vriend een weekje in Side, Turkije. We zaten een weekje in het centrum van Side in hotel Lale Park. Hier een korte indruk van onze vakantie.


Vakantie in Side gefilmd met een actioncam Denver ac 5000. De achtergrond muziek is Summerplay van Axento. Ik bezit deze muziekrechten niet en wil de muziek niet gebruiken voor commerciële doeleinden, maar puur voor eigen gebruik en om te delen in mijn vriendenkring.

Groetjes Debby

Volg je mij al?
Facebook: Lifeofdebby
Twitter: debjuhhh
Instagram: djbruijn1990
Bloglovin’: Lifofdebby
Pinterest: Debbybruijn
Tumblr: Love the look

 

Geef een reactie

