OOTD: Bubbly Kimono

Vandaag staat er weer een nieuwe outfit online voor jullie. Deze keer is een look met mijn nieuwe kimono van de Primark. Met dit heerlijke weer vond ik het weer tijd voor een nieuwe outfit of the day.
IMG_0603  Zoals jullie zien heb ik de outfit simpel gehouden. Het was tenslotte erg warm buiten. De kimono is lekker luchtig vooral als de wind er door waait.

IMG_0605Mijn nieuwe look a like chanel boy bag maakt de outfit helemaal af. Dit tasje past overal bij en hij is precies groot genoeg voor alle spullen die ik nodig heb op een dag.

IMG_0627Mijn zonnebril van van Comegetfashion.com. De cat-eye maakt de bril wat gewaagder. Helaas staat deze bril niet meer op de website, maar ze hebben genoeg andere leuke zonnebrillen. De ketting komt van H&M en zorgt ervoor dat de outfit helemaal af is.  Helaas staat deze ook niet meer op de website.

IMG_0636Wat vinden jullie van deze look? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Groetjes Debby

 

2 gedachtes over “OOTD: Bubbly Kimono

Geef een reactie

