Groene kickstart

Ik vond dat het weer eens tijd was voor een recept. Vandaag is het de groene kickstart van Sara Lewis. Dit groene sapje is goed voor het ontgiften van je lichaam. Als je de ingrediënten leest vraag je je af of het wel lekker is. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vriend en ik hem best lekker vinden en zeker voor herhaling vatbaar. Het recept is voor 1 persoon.

IMG_0594

Ingrediënten voor 1 persoon
55 gr jonge spinazie
30 gr waterkers (ik had tuinkers genomen)
1 courgette
2 appels
1 tl tarwegraspoeder (naar keuze)
ijs (naar keuze)

Bereiding
Doe alle ingrediënten in de sapcentrifuge. Als laatste roer je het tarwegraspoeder er door en je bent klaar. Je hebt een heerlijke en vooral gezonde groene kickstart.

img_0597aanpassing

Veel drink plezier.

Groetjes Debby

Geef een reactie

