OOTD: Paisley Kimono

IMG_0667Ik heb voor jullie vandaag weer een nieuwe outfit of the day. Deze keer draait de hele look om mijn nieuwe kimono van Loavies.com. Deze paisley kimono komt uit de nieuwe collectie. Een paar dagen terug schreef ik al een artikel over de nieuwe collectie. Lees hem hier.
IMG_0664Deze kimono maakt een saaie outfit een stuk leuker. Als ik hem uit zou doen dan draag ik alleen een blauwe spijkerbroek en een wit t-shirt. Ik heb al heel veel kimono’s, maar deze  wilde ik echt hebben. Het paisley printje en de franjes zorgt ervoor dat deze heel vrolijk is en een boho twist aan je look geeft.

cropMijn ketting bestaat uit allemaal kogels. Deze ketting is apart, maar niet heel opvallend. Ik wilde geen grote statement ketting om doen, omdat het paisley printje al druk genoeg is.

IMG_0658

Alle foto’s zijn gemaakt door mijn vriend.

Kimono – Loavies €25,95
Ketting – Comegetfashion €2,95
Wit t-shirt – H&M basics
Broek – Primark €17,-

Wat vinden jullie van deze look? En hebben jullie al iets besteld uit de nieuwe collectie van loavies?

Groetjes Debby

Geef een reactie

