IJskoffie

crop2Ijskoffie!! Ik hou ervan. De frappuccino van Starbucks blijf ik het aller lekkerste vinden. Vooral de karamel versie.  Ik woon niet in een grote stad, hierdoor heb ik geen Starbucks in de buurt. Om deze reden ben ik thuis een ijskoffie gaan maken en dit simpele recept wilde ik moet jullie delen. Je begint met het zetten van een sterke kop koffie. Als de koffie klaar is doe je meteen de suiker erin. Als je eerst de koffie laat afkoelen smelt de suiker niet meer. Na het oplossen van de suiker laat je de koffie afkoelen.
Fotor0726165029
Als de koffie eenmaal is afgekoeld doe je de ijsklontjes in de blender. Je kan zoveel ijs gebruiken als je zelf wilt. Om de koffie een melk smaak te geven heb ik gekozen voor amandelmelk. De amandelmelk zorgt voor een noot smaak. Als laatste laat je de blender even draaien en je bent klaar. Giet de koffie in een beker en geniet van je ijskoude koffie.

Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze ijskoffie. Laat een comment achter wat jullie er van vinden.

Groetjes Debby

Geef een reactie

