Zonnebrillen liefde

Ik ben gek op zonnebrillen, hierdoor heb ik ook een aardige verzameling. Omdat het zomer is en je ogen goed beschermd moeten worden wil ik een aantal leuke zonnebrillen voor jullie op een rijtje zetten. Zoals jullie van mij gewend zijn zet ik er ook meteen een link bij van welke winkel ze komen. Natuurlijk komen deze brillen van mijn favoriete webshops.
Fotor041912520
Deze zomer zie je weer veel ronde en aviator modellen en vergeet de mirror sunnies niet. Een zonnebril blijft een leuke accessoire. Het kan een outfit afmaken of je kan er een statement mee zetten.

sunnies
1. Comegetfashion.com €7,95
2. Comegetfashion.com €7,95
3. Loavies.com €14,95
4. Modemusthaves.com €14,95
5. Modemusthaves.com €14,94

sunnies26. Nelly.com €11,95
7. Nelly.com €16,95
8. Newlook.com €9,99
9. Zalando.nl €15,96
10. VD.nl €12,99

Hebben jullie een grote collectie zonnebrillen? En wat is jullie favoriete model?

Groetjes Debby

 

 

Geef een reactie

