Oversized vesten

Ik ben verzot op grote en dikke vesten. Deze herfst en winter zie je ze veel in de winkels hangen en in het modebeeld. Zelf heb ik er al heel veel in mijn kast hangen. Ze zijn lekker warm, verhullen een buikje en een vest kan iedere outfit een twist geven. Voor jullie wil ik een aantal mooie vesten op een rijtje zetten. (bron foto)loavies

Behalve oversized vesten zijn ook de fluffy vesten dit seizoen weer te zien. Lekker warm en zacht is het thema van dit jaar.
oversized

1. Loavies, 2. NewLook, 3. NewLook, 4. NewLook

oversized 2
5. Comegetfashion, 6. Iwantthatmusthave, 7. Iwantthatmusthave, 8. Wehkamp

Hebben jullie ook al je kast vol hangen met oversized vesten net als ik?

Groetjes Debby

Een gedachte over “Oversized vesten

Geef een reactie

