Winactie beautypakket! (Verlopen)

Hoi allemaal!!
Voor het eerst sinds het bestaan van Life of Debby heb ik een winactie voor mijn lezers. Speciaal voor jullie heb ik een beautypakket samen gesteld.

2014-09-17 13.45.21
Om kans te maken op dit pakket moeten jullie de volgende dingen doen:

  • Like Life of Debby op facebook en deel het bericht van de winactie.
  • En laat een comment achter onder dit bericht waarom je dit pakket moet winnen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Deze actie loopt tot dinsdag 23 september 12:00 ’s middags. Dan zal ik uit alle reacties en likes een winnaar kiezen. Hou de website goed in de gaten om te zien of je hebt gewonnen!

Groetjes Debby

Deze winactie is inmiddels verlopen! Er wordt snel contact opgenomen met de winnaar.

4 gedachtes over “Winactie beautypakket! (Verlopen)

  1. Anissa zegt:

    Haai debby!
    Wat een prachtig pakket. Ziet er veel belovend uit. Ik zou het graag willen winnen omdat het me erg leukt lijkt wat nieuwe producten uit te testen en omdat ik nog niet zo lang verdiept ben in make-up lijkt het me al helemaal gaaf! Je hebt een hele leuke blog en ik vind je social media accounts ook heel vet. Mijn facebook is : See Strawl. Ik hoop dat je dit leest want dat zou ik super gaaf vinden!

  2. Anita H. zegt:

    Ik wil helemaal niet motiveren waarom ik dit pakket MOET winnen. Het gaat hier immers om luxe producten, items waar je op zich wel zonder kunt. Al doe ik liever MET natuurlijk, want ik hou wel van een wat luxe. Ik WIL dus heel graag. Mooie producten van mooie merken. Lekker om mezelf te pamperen en daar heb ik wel behoefte aan.

Geef een reactie

