Herst/winter laarzen

fe6c8d86e73c1c4a750a0bc7676f3755

De laatste dagen schijnt de zon weer en de temperaturen zijn zomers. Toch komt de herfst er alweer aan en is het tijd om nieuwe schoenen aan te schaffen voor het koude weer. De winkels staan alweer vol met laarzen. Voor jullie heb ik een paar van mijn favoriete modellen uitgezocht.

Cut out boots zijn, mooi maar niet heel warm. Warme laarzen zoals UGGS kan ik echt niet uitstaan. Persoonlijk vind ik UGGS heel lelijk en totaal niet sexy, maar dat is mijn mening. Ik moet toegeven ik heb zelf een paar nep UGGS, maar die draag ik alleen thuis als pantoffels.uggs-941300

Dit zijn de warme en leuke laarzen die ik voor jullie op een rijtje gezet.

laarzen11. Invito, 2. Invito, 3. Invito, 4. Sasha

laarzen25. Invito, 6. Comegetfashion, 7. Van Haren, 8. Van Haren

Hebben jullie al winterlaarzen gekocht?

Groetjes Debby

2 gedachtes over “Herst/winter laarzen

Geef een reactie

