Het moeder zijn

cropped-its-a-boy.jpg

Max is vandaag 7 weken oud. Aan de ene kant is het nog niets, maar aan de andere kant gaat de tijd heel erg snel. Hij wordt al zo snel groot. Wil je weten wat ik ervan vind om moeder te zijn? Lees dan snel verder.

Wij mogen onwijs van geluk spreken, daar ben ik mij heel erg van bewust. Onze kleine man slaapt de hele nacht door en huilt bijna niet. Sinds een week lacht hij heel veel en daar word ik zo gelukkig van. Een baby is heel veel werk, mijn hele leven draait om de kleine man. Op dit moment leven wij van fles naar fles en van luier naar luier. Alles moet geplant worden, maar dat vind ik geen probleem. Die liefde die wij ervoor terug krijgen is niet normaal groot. Wij vormen nu een gezinnetje! Ik had nooit gedacht dat ik zo gelukkig kon zijn. Een lieve man en een mooie zoon. Mijn bevalling is best zwaar geweest, maar als ik er nu op terug kijk zou ik het zo weer doen. Wij hebben er iets ongelooflijks mooi voor terug gekregen.

In de toekomst komen waarschijnlijk nog meerdere moeilijke momenten. Maar op dit moment wil ik daar nog niet aan denken. Het gaat nu zo goed met mijn man en de kleine man doet het ook goed. Ik kan nu alleen nog maar positief zijn over het moederschap!

Hebben andere moeders ook allemaal dat gevoel gehad in het begin? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Xoxo,
Debby

Geef een reactie

