Black and white baby

max outfit

Voordat Max geboren was stond er regelmatig op mijn blog een outfit inspiratie. Dit wil ik op de mamablog nog steeds blijven doen. Er is alleen één verschil. Vanaf nu geen outfit inspiraties meer voor vrouwen maar voor baby jongetjes. 

Op dit moment ben ik heel erg onzeker over mijn lichaam. Het is ook pas 7 weken geleden sinds de geboorte van Max. Hierdoor vind ik het heel moeilijk om mezelf te kleden. Daarentegen vind ik het geweldig om te shoppen voor Max en hem leuke kleren aan te doen.

Voor nu heb ik een leuke zwart-wit outfit uitgezocht op verschillende webshops. Het is een stoere outfit voor een schattige baby. Het jasje en de sneakers maken de look helemaal af. Het speciale aan deze outfit is het t-shirt. Op de website kan je de naam van je kindje erin laten voegen. Dan heb je een shirt speciaal voor jouw zoon of dochter.

Hier kan je de items vinden. Klik op de naam van de winkel en je komt meteen bij het item terecht.

Nameshirt – Winkel van Pauline – €25,95
Little Bandit Pants – The color blue – €24,95
Converse All star – Sarenza – €30,-
Black bomber jack – River Island – €35,-

Xoxo,
Debby

3 gedachtes over “Black and white baby

  1. Berdy zegt:

    Leuk Deb alhoewel ik bij hele kleintjes wat lichtere kleuren wat liever vind staan 😉ze zijn maar zo kort baby !!! By the way Als je weer even de touwtjes aantrekt en wat gaat trainen ga je gauw weer wat beter in je vel zitten Trust yourself and just DO IT 😘

  2. bodyafterbabynl zegt:

    Mijn moeder zegt altijd tegen mij dat zwart echt niet kan voor een baby, terwijl het zoooo leuk is! Misschien is het nog iets van vroeger ofzo, haha!

Geef een reactie

