Winkelen + mini shoplog

max

Afgelopen dinsdag ben ik samen met Max en mijn man wezen winkelen in Zaandam. We waren aan het kijken voor leuke kleertjes voor Max. Wil je weten wat ik gekocht heb, lees dan verder.

Op dat moment kwamen wij erachter dat het nog best een opgaaf is om te winkelen met een kinderwagen. Bijna alle winkels hebben de kinderkleding op een hogere verdieping. Dit betekent dat je altijd op zoek moet naar een lift. Heel veel liften zijn verstopt in de winkel, meestal ergens achterin. Dan moet je hopen dat je er met ze alle inpast. Sommige liften zijn heel klein. Dan past de kinderwagen erin en jij er met proppen nog net naast. Mijn man moest toen maar met de trap, anders was het echt te krap. Maar dit was weer mijn klaag momentje.
Ik wilde jullie ook graag laten zien wat wij gekocht hebben voor Max. Helaas heb ik de bonnetjes niet meer, dus de prijzen kan ik jullie niet geven. Het was in ieder geval niet heel erg duur.

shirt
shirt6
shirt2

Bovenstaande shirts komen allemaal van de h&m. Ik hou van stoere kleren voor jongens, maar de schattige Donald duck kon ik echt niet laten liggen.

shirt3

shirt4

Dit setje heb ik gekocht bij de c&a. We gingen voor de blouse, toen bleek dat het shirt erin zat konden we hem niet laten liggen. Heel schattig met een stoere touch.

shirt5

En als laatste hebben wij deze slaapzak gekocht. Op dit moment heeft Max nog een slaapzak, maar hij groeit snel. De slaapzak begint een beetje te klein te worden. Daarom hebben we bij de hema maar alvast een nieuwe gekocht. Deze van jip en janneke is unisex, maar alles van jip en janneke is top!

Dit was het alweer. Het valt mee deze keer. Maar hij kan voorlopig weer vooruit.
Vinden jullie het ook zo vervelend dat alle kinderkleding vaak boven ligt?

Xoxo,
Debby

Geef een reactie

