Webshops baby/kinderkleding

Er zijn tegenwoordig heel veel leuke webshops en als moeder is dit ideaal. Als je voor een kleine moet zorgen heb je niet altijd tijd om de stad in te gaan. Dan is het makkelijker om online wat te bestellen en het thuis te laten bezorgen.

Omdat kleine mannetjes snel groeien, groeien ze ook snel uit hun kleding. Hierdoor vind ik het zonde om dure kleding te kopen. Ik ben altijd op zoek naar leuke goedkope kleding. Thuis hebben wij geen folders, maar om toch de aanbiedingen bij te houden heb ik de reclamefolder app. De app gebruik ik vooral voor leuke kleding acties en voor pampers. Pampers zijn nogal prijzig, maar zelf vinden wij deze het prettigste. Maar pampers kan je ook online kopen, dan is het niet nodig om met alle pakken te sjouwen.

Voor jullie heb ik een aantal van mijn favoriete webshops op een rijtje gezet. Dit zijn niet alleen kleding webshops. Ik zal ze verdelen in de categorie kleding en luiers!

Kleding
H&M
H&M heeft voor ieder wat wils. Alle doelgroepen zijn vertegenwoordigd. Het leuke van de H&M is dat er regelmatig nieuwe collecties op staan.
HM
Hema
Hema heeft betaalbare kleding, maar niet alles wat op de website staat is ook in de winkel te koop. Als je wat besteld bij de Hema heb je het snel in huis.
hema
Zara
De webshop van Zara is ideaal. Ze hebben onwijs stoere kleding, maar bij ons zit er geen Zara in de buurt. Om toch leuke kleertjes hier te kopen, bestel ik via mijn telefoon. De mobiele website vind ik persoonlijk wel makkelijker dan de normale website.
zara
Prenatal
Het voordeel van Prenatal is dat ze behalve leuke baby kleding ook andere baby spullen hebben. Alles wat je nodig hebt voor een new born hebben ze te koop online en in de winkel.
prenatal

Luiers maandboxen
Bol.com
Als je goedkope Pampers wilt heeft bol.com ze vaak in de aanbieding. Je moet wel goed opletten want soms zijn ze afgeprijsd en kan je ergens nog een kortingscode vinden.
bol

Wehkamp
Zijn de Pampers niet in de aanbieding bij bol.com kan je altijd nog op de website van Wehkamp kijken. De maandboxen worden de dag erna meteen bij je thuisbezorgd.
wehkamp

Kopen jullie vaak online kleding voor je kleintje? Zo ja, wat zijn je favoriete winkels?

Xoxo,
Debby

4 gedachtes over “Webshops baby/kinderkleding

Geef een reactie

